Szolgáltatásaink – Megoldásaink

KÖNYVELÉS

BÉRSZÁMFEJTÉS

ADÓTANÁCSADÁS

ÜZLETI TANÁCSADÁS

KIHELYEZETT SZOLGÁLTATÁS

KÖNYVVIZSGÁLAT

PÁLYÁZATÍRÁS

CÉGALAPÍTÁS

START KONZULTÁCIÓ

SZJA BEVALLÁS

Többet adunk…

 

A könyvelési szolgáltatás számunkra nem csak a partnereinktől átvett bizonylatok rögzítését jelenti, hanem egyben támogató, tanácsadói szolgáltatást is. Ügyfeleink a tőlünk kapott elemzésekből képet alkothatnak a gazdasági helyzetükről, tájékozódhatnak az egyes adózási lehetőségek optimális alkalmazhatóságáról, és üzletviteli tanácsadásunk keretében átvilágíthatják meglévő folyamataikat, illetve javaslatokat kaphatnak azok hatékony átalakítására.

A Taxversum Könyvelő Iroda nem szolgáltatásokat, hanem megoldásokat kínál partnerei számára!

Könyvelés

Könyvelés és egyéb számviteli megoldásokFinancial data analyzing. Counting on calculator.

 

Minden vállalkozás megérdemli, hogy az igényeinek megfelelő könyvelési megoldást kapja!
A Taxversum Könyvelő Iroda minden partnerének egyedi, testreszabott könyvelési és számviteli megoldást nyújt.

 

A Taxversum Könyvelő Iroda könyvelési szolgáltatásai

  • Gazdasági események rögzítése
  • Vevő, szállító folyószámlák nyilvántartása
  • Könyvelés (kettős és egyszeres könyvvitel, illetve bevételi nyilvántartás szerinti EVA/KATA)
  • Tárgyi eszközök nyilvántartása
  • Egyéb analitikus nyilvántartások vezetése
  • Évközi és év végi adóbevallások, adatszolgáltatások elkészítése
  • Éves beszámolók elkészítése
  • Adatszolgáltatás, vezetői jelentések a könyvelés adataiból, előre egyeztetett időközönként és formában
  • Kötelező szabályzatok elkészítése, felülvizsgálata
  • Teljeskörű képviselet a NAV, TB, Önkormányzatok, és más hatóságok előtt
  • Átalakulások, felszámolások, végelszámolások számviteli feladatainak, beszámolóinak elkészítése

 

További értéknövelt könyvelési megoldásaink

Éves bevétel-költség-nyereség tervezés | Kalkulált adóterv, adóoptimalizálás, adókockázat vizsgálat | Adótervezés havi követéssel |
Pénzügyi terv készítése | Korábbi időszak átvizsgálása, esetleges újrakönyvelése | Kontrolling folyamatok kidolgozása | Pénzügyi vezetői jelentések

Bér - munkaügy

Bérszámfejtési megoldások, a vállalkozások legfőbb értékének védelmében!Taxversum Könyvelő iroda bérszámfejtés

 

Az ember és az emberekben rejlő tudás, az egyik legértékesebb része egy vállalkozásnak. A Taxversum Könyvelő Iroda pontos, precíz bérszámfejtési szolgáltatásával, gyors ügyintézésével és átlátható vezetői jelentéseivel segíti partnereit.

 

A Taxversum Könyvelő Iroda bérszámfejtési szolgáltatásai

  • Normál és változó munkarend szerinti bérszámfejtés
  • Havi bérösszesítők elkészítése
  • Utalandó munkabérek listája
  • Betegállományok nyilvántartása, elszámolása
  • Havi adatszolgáltatások, járulék bevallások elkészítése
  • Munkáltatói igazolások kiadása
  • Munkavállalók szabadságának nyilvántartása
  • Utalandó adók listájának átadása ügyfeleink számára
  • Dolgozók be- és kijelentése
  • Cafeteria-nyilvántartás
  • Cafeteria rendszer és a hozzá kapcsolódó adóterv kidolgozásának támogatása
  • Év végi személyi jövedelemadó bevallások elkészítése

 

További értéknövelt bérszámfejtési megoldásaink (nagyvállalatok számára is)

Elektronikus adatátvételi lehetőség | Bérutalás feladása online banki rendszerek felé | Jelenléti ívet helyettesítő online webjelenlét szolgáltatás biztosítása | Online web szabadság engedélyezési rendszer

Adótanácsadás

Adótanácsadás, adóoptimalizáló megoldásainkTaxversum  Könyvelő iroda adótanácsadás

 

Az egyre összetettebb, bonyolultabb és gyakran változó adózási rendszer, valamint a bővülő adminisztrációs kötelezettségek olyan kihívásokat jelentenek a gazdasági élet szereplői számára, amelyekre egy szakértő cég bevonása nélkül nem tudnának megfelelni.

 

Talán kevésbé ismert tény, hogy a magyar vállalkozások egy része azért megy tönkre, mert nem fordítanak kellő figyelmet a számviteli adminisztrációra, illetve a pénzügyi és adótervezésre. A magyar számviteli és adózási környezet olyan rizikófaktor, amelynek alapvető ismerete nélkül egy cég nem tud hosszú távon sikeresen működni.

 

A Taxversum Könyvelő Iroda segít Önnek feltárni a rejtett kockázatokat, megszervezni a számviteli rendszerét, optimalizálni az adóit és azonnali pénzügyi információkkal javítani a vállalkozása működését.

 

A Taxversum Könyvelő Iroda adótanácsadási szolgáltatásai

  • Éves adó és járulékterv készítése és monitorozása
  • Adóügyi felülvizsgálat (audit)
  • Vállalkozások adózási formájának felülvizsgálata, javaslatétellel
  • Beruházásokhoz köthető adóoptimalizálás
  • EU-s pályázatokhoz köthető, adó és pénzügyi elszámolási tanácsadás
  • Induló vállalkozások cég és adóforma kiválasztására irányuló tanácsadás
Start Konzultáció

START konzultáció induló vállalkozások számáraTaxvesrum Könyvelő Iroda Start

Minden a kezdetekkor dől el. Már a vállalkozások indításakor nagyon fontos, hogy megfelelő támogatást kapjon a leendő cégtulajdonos. Talán közhelynek tűnik, hogy egy jó vállalkozás alapja egy megbízható ügyvéd és egy pontos, precíz, segítőkész könyvelő.

 

Az induló vállalkozásoknak komoly kihívást jelent a megálmodott vállalkozáshoz a megfelelő cég-, illetve adózási forma kiválasztása.

A Taxversum Könyvelő Iroda díjmentes cégalapító konzultációval segíti az új vállalkozásokat. A megbeszélésen az elképzelések felvázolása után konkrét segítséget adunk annak eldöntésére, hogy mi legyen a tervezett tevékenységhez illeszkedő cégforma és adózási mód.

 

A cégalapító konzultáció témái

  • A tervezett vállalkozáshoz illeszkedő cégformák rövid ismertetése és összehasonlítása és optimális kiválasztása
  • A lehetséges és optimális adózási formák ismertetése, összehasonlítása és kiválasztása
  • Alapítási költségek ismertetése,
  • Engedélyköteles tevékenységek azonosítása, feltételeinek ismertetése
  • A vállalkozás alapításhoz köthető teendő lista összeállítása
  • Bejelentési kötelezettségek ismertetése és ütemezése

 

Cégalapítást követően

  • bejelentések a hatóságok felé
  • Éves bevétel / nyereség / adóterv elkészítése
  • Pénzügyi terv elkészítése
  • Döntéshozó támogató jelentések kialakítása

 

A díjmentes cégalapító START konzultáció időpontjáért keresse Szántódi Zoltánt

email: szantodi.zoltan@taxversum.com

mobil: +36 30 547 0727

Kihelyezett szolgáltatások

Taxversum kihelyezett könyvelésHelyszíni könyvelés és bérszámfejtés

A Taxversum Könyvelő Iroda partnerei részére elérhetővé tette a kihelyezett számviteli szolgáltatásait.

 

Hogy, pontosan mit is jelent ez a gyakorlatban és kinek ajánljuk?

A kihelyezett könyvelőnk heti egy vagy több alkalommal megjelenik az Ön telephelyén és egy kihelyezett munkaállomáson elvégzi az előre egyeztetett könyvelési, bérszámfejtési szolgáltatásokat.

Ez a szolgáltatás megoldás lehet azon vállalkozások számára akik nagyobb bizonylatszámuk , vagy az adatbiztonság miatt nem szívesen tárolják számláikat még átmenetileg sem a külső helyszínen. Mindemellett magasabb információ és a helyszíni konzultáció igénye indokolttá teszi az emeltszíntű helyszíni szolgáltatást.

Tapasztalataink alapján a helyszíni könyvelés kiválóan ötvözi a külső és belső könyvelő előnyeit, és erőforrásigénye is rugalmasan tervezhető mind a megbízó, mind pedig könyvelőirodánk részéről.

 

A kihelyezett könyvelő-szolgáltatás előnyei

  • Könyvelő kollégánk előre megállapodott napokon az Önök telephelyén végzi a munkát, így a könyvelői feladatok jól tervezhetően ezekre a napokra koncentrálhatók.
  • Könyvelő kollégánk szabadsága, esetleges megbetegedése idején helyettesítéséről gondoskodunk, ezért a könyvelés nem áll meg.
  • A kihelyezett könyvelőt egy teljes könyvelőiroda szakmai csapata támogatja.
  • Könyvelőink képzéséről, engedélyeiről könyvelőirodánk gondoskodik
  • A kihelyezett könyvelőt megbízónkkal közösen választjuk ki, igazodva az igénykehez mind nyelvtudás, mind szakmai terület alapján. A számvitel területén szerzett tapasztalatunk garancia a megfelelő munkatárs megtalálására.
  • A könyvelői munkakör kialakításának költsége nem terheli ügyfeleinket. Kollégáink notebookkal dolgoznak, ezért csak egy íróasztalra és internetre van szükségünk, valamint a cég által is használt nyomtatóra. Igény szerint saját könyvviteli szoftverünket használjuk, ezért nem kell akár több százezer forintot beruháznia könyvelő program beszerzésére. Amennyiben az ügyél saját szoftveren szeretne könyveltetni, azt is meg tudjuk oldani.
  • Tekintettel arra, hogy az adatbázis a mi szerverünkön lesz tárolva, a könyvviteli adatok mentésének költségét és felelősségét is mi vállaljuk. Irodánkban és ügyfeleink irodájában bármikor hozzáférünk a könyvelés adataihoz, ezért, ha éppen olyan napon van szükség adatokra, amikor kihelyezett kollégánk nem a Megbízónál dolgozik, akkor is tudunk számviteli adatokat szolgáltatni.
  • A könyvviteli és munkaügyi szoftver jogszabálykövetése könyvelőirodánkat terheli
  • A bizonylatok helyben rendelkezésre állnak, ha a Megbízó bármely kollégájának szüksége van rá a könyvelői mappákban könnyen és azonnal megtalálja.
  • Az eseteges szezonalitást a könyvviteli munkában kezelni tudjuk, ezért átmenetileg növelhető vagy csökkenthető a helyszíni könyveléssel töltött idő.
  • Könyvelőirodaként felelősségbiztosítással rendelkezünk így az esetleg hibákért könyvelői biztosításunkkal helyt tudunk állni.
  • Ügyfelünk közvetlen kapcsolatot tud tartani kihelyezett könyvelőnkkel aki – megállapodás alapján – akár a pénzügyi folyamatokat is tudja tapasztalatával támogatni.
  • Munkaszerződésben könyvelőirodánk áll a kihelyezett könyvelővel, ezért a munkajogi kötelezettségek elsősorban nálunk merülnek fel.
  • Szükség esetén főkönyvelőnkhöz lehet fordulni szakmai kérdésekkel, így megalapozottabb és sokoldalúbb választ tudunk adni a könyvviteli kérdésekre.
  • Munkaügyi kérdésekben és munkaügyi papírok kezelésében kihelyezett könyvelőnk – bérszámfejtő kollégánk támogatásával – helyben tud segítséget nyújtani.
  • A könyvvizsgálat ideje racionalizálható, hiszen a könyvvizsgálónak nem kell a könyvelőirodába és a partnerhez is ellátogatnia.
  • Az elszámolás igazodik az elvégzett munkához, hiszen jellemzően kihelyezett könyvelőnk által ledogozott időszakhoz kötődik.
Személyi jövedelemadó

Taxversum könyvelő Iroda személyi adóbevallásA személyi jövedelemadó bevallás elkészítése

Az éves jövedelemadó bevallás elkészítése mostanában már nem is olyan egyszerű feladat. Ne töltsön napokat a bevallás összeállításával, vagy az utána következő adóhatósági javítással és ellenőrzéssel.

 

A Taxversum Könyvelő Iroda vállalja a magánszemélyek személyi jövedelemadó bevallásának elkészítését. Igyekszünk levenni az Ön válláról az adóbevallás bonyolult és gyötrelmes feladatát. Biztosítjuk Önt arról, hogy a kapott adatok alapján, nagy pontossággal, szakszerűen és időben elkészül a beküldhető SZJA bevallása. Így hamarabb juthat a visszaigényelhető összeghez, illetve elkerülheti a késedelemből eredő felesleges bírságokat.

 

Ha nehézséget jelent jövedelemadó bevallásának elkészítése, forduljon hozzánk bizalommal!

 

A következő területeken lehetünk a segítségére:

  • jövedelmek, elszámolható költségek feltérképezése
  • kapott igazolások átnézése
  • kedvezmények kezelése: családi adókedvezmény, személyi adókedvezmény
  • bonyolultabb jövedelmek kezelése: ingatlan értékesítés, ingatlan bérbeadás, tőzsdei jövedelem, értékpapír-jövedelem
  • külföldi jövedelem bevallása
  • SZJA nyomtatvány kitöltése

 

Mindezt természetesen az Ön legnagyobb kényelme érdekében online kommunikáció keretén belül is biztosítjuk, hogy csak az aláíráskor kelljen személyesen befáradnia hozzánk.

 

Bevallás elkészítése

Üzletfejlesztési tanácsadás

Business plan with pencils isolated on whiteÜzletfejlesztési tanácsadás

Az üzletfejlesztési feladatok legtöbbször egyszerre igénylik a párhuzamos termék- vagy szolgáltatásfejlesztést, szervezetfejlesztést, folyamatok kialakítását, jogi és tárgyi feltételek biztosítását, projektvezetést és átfogó monitorozást.

 

Cég átvilágítás – Számviteli kontrolling és üzleti folyamatok

Legyen szó akár belső ellenőrzésről, akár befektetési céllal végzett, illetve akvizíciós átvilágításról, szívesen állunk az Ön rendelkezésére különböző átvilágítási szolgáltatásunkkal.

 

A átvilágítás keretén belül megvizsgáljuk az adott vállalkozás működési folyamatait, majd a vizsgálat befejeztével írásos jelentésben foglaljuk össze a tapasztalt eredményeket, változtatási javaslatainkat. Az átvilágítás a teljesség igénye nélkül a következő területekre terjedhet ki:

 

  • Gazdaságossági számítások tényadatok alapján
  • Terv és tényadatok összehasonlítása, elemzése
  • Jövedelmezőségi mutatók elemzése
  • Költségmegtakarítási lehetőségek feltárása
  • Gazdálkodás felülvizsgálata a különböző adótörvények tükrében
  • Munkaerőköltség vizsgálata és optimalizálása

 

Vállalkozások számviteli rendszerének fejlesztése

  • A cég pénzügyi, számviteli folyamatainak hatékonyság vizsgálata,
  • Belső szabályzatok, számviteli politika és egyéb pénzügyi szabályzatok felülvizsgálata, aktualizálása,
  • Kontrolling, vezetői jelentések kialakítása
  • Eszközök nyilvántartási rendszerének felülvizsgálata, használt értékcsökkenési módszerek felülvizsgálata
  • Árfolyamhasználat módszerek felülvizsgálata, árfolyamkockázatok beazonosítása;
  • Projekt munkaszámrendszer kialakítása,
  • Kapcsolt vállalkozással folytatott tranzakciók felülvizsgálata,
  • Adóbevallások ellenőrzése , rejtett adókockázat feltárása,
  • Munkaügyi adminisztráció vizsgálata;
  • Speciális adónemek és fizetési kötelezettségek vizsgálata

 

Üzleti pénzügyi tervezés

  • Finanszírozási stratégiák, pénzügyi konstrukciók kidolgozása
  • Havi, negyedéves, éves, több évre kiterjedő pénzügyi tervek elkészítése, cash-flow tervezés
  • Pénzügyi modellezés, meglévő pénzügyi modellek felülvizsgálata
  • Üzleti terv készítése
  • Kontrolling rendszer tervezése, kiépítése, vagy a meglevő felülvizsgálata
Számviteli szabályzatok

Számviteli szabályzatok felülvizsgálata, elkészítéseTaxversum számviteli szabályzatok

A Taxversum Könyvelő Iroda vállalja számviteli szabályzatok felülvizsgálatát, illetve hiány esetén az elkészítését.

 

Talán kevésbé ismert tény, hogy a cégalakulást követő 90 napon belül, a vállalkozás vezetője köteles elkészíteni a vállalkozás szabályzatait és iratmintáit.

Az adóhatóságnak ellenőrzéskor ezeket kell elsőként bemutatni, akkor már nehézkes utólag pótolni, és összhangba hozni az addigi eseményekkel.

 

Egy újonnan alakult vállalkozás beindítása nagyon sok időt és energiát igényel, így érthető, hogy ezen törvényi kötelezettségre nem jut elegendő figyelem. Habár a szabályzatok kidolgozása klasszikusan ügyvezetői feladat, irodánk vállalja, hogy ezen a területen is rendelkezésére áll a partnereinek. Szakembereink nagy tapasztalattal rendelkeznek a különböző vállalkozástípusok szabályzatainak elkészítésében.

 

Az alábbi szabályzatok elkészítésében számíthat ránk, amelyekkel a vállalkozásának tevékenységétől függően kötelezően rendelkeznie kell:

  • Számviteli politika
  • Értékelési szabályzat
  • Számlarend
  • Pénzkezelési szabályzat
  • Leltárkészítési szabályzat
  • Selejtezési szabályzat

Egyéb szabályzatok:

  • Szervezeti és működési szabályzat
  • Iratkezelési szabályzat
  • Önköltség-számítási szabályzat
  • Személygépkocsi-használati szabályzat
  • Belföldi kiküldetési szabályzat

Kérje ajánlatunkat vállalkozásának szabályzat- és iratminta gyűjteményére, és előzze meg a váratlan ellenőrzés kellemetlenségeit!

Pályázatírás

Pályázatkészítés – projektmenedzsment szolgáltatásTaxversum Könyvelő Iroda pályázat írás

(A Taxversum Könyvelő Iroda együttműködő partnerén keresztül biztosítja a Pályázati szolgáltatást.)

 

A Taxversum Könyvelő Iroda partnerei számára tisztán sikerdíjas konstrukcióban az EU Pályázati és Fejlesztési Iroda szolgáltatja a pályázatírói szolgáltatást.

 

A szolgáltatás keretében a hazai, Európai Uniós és Brüsszeli források igénybevételéhez elkészíti a teljes körű dokumentációt, akár a vállalaton belüli projektmenedzsment csoport felállítása mellett is.

Segít lehívni a már megnyert forrásokat, felügyeli a projekthez kapcsolódó adminisztrációt úgy, hogy az teljes mértékben megfeleljen a finanszírozó követelményeinek, illetve részt vesz a források lehívásához kapcsolódó ellenőrzések előkészítésében, illetve lebonyolításában. Végigkíséri a projektet egészen az utolsó kötelező jelentés elkészítéséig.

 

Pályázatírói szolgáltatások

Pályázatfigyelés (díjmentes)

Folyamatosan tartjuk a kapcsolatot a pályázatokat kiíró nemzetközi, európai uniós, költségvetési és regionális szervekkel. Munkatársaink több száz forrásból kutatják partnereink tevékenységi körének, profiljának és jövőbeni elképzeléseinek megfelelő aktuális hazai, illetve Európai Unió által társfinanszírozott pályázati lehetőségeket (vissza nem térítendő támogatások, visszatérítendő támogatások, kedvezményes hitellehetőségek, stb.), annak érdekében, hogy Ön a legnagyobb eséllyel megtalálja a projektjéhez illeszkedő pályázati lehetőséget.

A pályázatok megjelenéséről e-mailben értesítjük Önt a pályázati lehetőségekről! Iratkozzon fel most hírlevelünkre, hogy azonnal elküldhessük Önnek az aktuális és a megjelenésre váró pályázati lehetőségeket.

 

Szakmai konzultáció, pályázati tanácsadás (díjmentes)

A sikeres együttműködés érdekében szakértőink személyes konzultáció keretében egyeztetnek Önnel projektötletéről, fejlesztési elképzeléseiről. A konzultáció kiemelten fontos azon partnereink számára, akik még nem pályáztak, hiszen a támogatások sikeres felhasználásához elengedhetetlen a megfelelő projektmenedzsment biztosítása. A szakmai konzultáció a projekt fázisától függően alkalmat nyújt arra, hogy projektgenerálás keretében elképzeléseit átbeszéljük, projekttervét meghatározzuk.

 

Pályázat tanácsadás szolgáltatás részletezése

  • Projektgenerálás
  • Pályázati portfolió összeállítása
  • Előminősítés

 

Pályázatok kidolgozása

Az adatlapokat, csatolandó mellékleteket a szigorú tartalmi és formai előírásoknak megfelelően dolgozzuk ki. Szükség esetén külső szakértőink segítségével az Ön igényei szerint, akár megvalósíthatósági tanulmányok, műszaki és hatástanulmányok kidolgozását is vállaljuk. A projekt adatlapot és kötelezően csatolandó mellékleteit, a pályázati felhívás és útmutató irányadása szerint, valamint a Közreműködő Szervezettel történt folyamatos egyeztetést követően nyújtjuk be.

 

Pályázat kidolgozás részletezése

  • Pályázati dokumentáció kidolgozása
  • Megvalósíthatósági, vagy egyéb szakmai tanulmány kidolgozása
  • Esetleges hiánypótlás esetén hiánypótló dokumentáció elkészítése
  • Benyújtott pályázatok nyomon követése

 

Pályázatok utógondozása

A pályázatban megfogalmazott fejlesztések kivitelezése, a megvalósult projekt lebonyolítása komplex munkát kíván a nyertes pályázóktól, ezért miután pályázatát támogatásra ítélték, az EU Pályázati Iroda átfogó projektmenedzsment szolgáltatást nyújt Önnek.

 

Pályázatok utógondozása részletezése

  • Támogatási Szerződés megkötésének támogatása
  • Projekt előrehaladási és indikátor jelentések elkészítése
  • Pénzügyi elszámolás dokumentációjának összeállítása és esetleges
  • hiánypótlások kezelése
  • Éves monitoring jelentések elkészítése
  • Szerződésmódosítások elkészítése
  • Helyszíni ellenőrzések szakmai előkészítése
Cégalapítás, jogi szolgáltatás

Cégalapítás – Jogi szolgáltatásokTaxversum cégalapítás

A Taxversum Könyvelő Iroda együttműködő partnerein keresztül biztosítja a cégalapítási és egyéb jogi szolgáltatásait.

 

Több kipróbált ügyvédi irodával is szorosan együttműködünk. Igény esetén jó szívvel ajánljuk partnereinket.

 

Elérhető szolgáltatások

  • Cégalapítás előtti tanácsadás a tervezett cégformára
  • Cégalapítás elektronikus ügyintézéssel
  • Társasági szerződések módosítása
  • Megszűnéssel kapcsolatos dokumentumok elkészítése
  • Vállalati általános szerződések átvizsgálása, módosítási javaslata
  • Speciális szerződések tervezése, megalkotása
  • Ügyvédi tanácsadás
Könyvvizsgálat

Könyvvizsgálói szolgáltatásTaxversum Könyvelő Iroda könyvvizsgálat

A Taxversum Könyvelő Iroda együttműködő partnerein keresztül biztosítja a könyvvizsgálói szolgáltatást.

 

Könyvvizsgálói szolgáltatások

  • A jogszabály alapján arra kötelezett vállalkozások éves, éves beszámolójának auditálása
  • A vállalkozás saját döntése, igénye esetén éves beszámoló auditálása
  • Átalakulással kapcsolatos könyvvizsgálati teendők
  • Adózási forma váltás esetén kötelező könyvvizsgálat
  • Apport értékelés

Könyvelés és egyéb számviteli megoldásokFinancial data analyzing. Counting on calculator.

 

Minden vállalkozás megérdemli, hogy az igényeinek megfelelő könyvelési megoldást kapja!
A Taxversum Könyvelő Iroda minden partnerének egyedi, testreszabott könyvelési és számviteli megoldást nyújt.

 

A Taxversum Könyvelő Iroda könyvelési szolgáltatásai

  • Gazdasági események rögzítése
  • Vevő, szállító folyószámlák nyilvántartása
  • Könyvelés (kettős és egyszeres könyvvitel, illetve bevételi nyilvántartás szerinti EVA/KATA)
  • Tárgyi eszközök nyilvántartása
  • Egyéb analitikus nyilvántartások vezetése
  • Évközi és év végi adóbevallások, adatszolgáltatások elkészítése
  • Éves beszámolók elkészítése
  • Adatszolgáltatás, vezetői jelentések a könyvelés adataiból, előre egyeztetett időközönként és formában
  • Kötelező szabályzatok elkészítése, felülvizsgálata
  • Teljeskörű képviselet a NAV, TB, Önkormányzatok, és más hatóságok előtt
  • Átalakulások, felszámolások, végelszámolások számviteli feladatainak, beszámolóinak elkészítése

 

További értéknövelt könyvelési megoldásaink

Éves bevétel-költség-nyereség tervezés | Kalkulált adóterv, adóoptimalizálás, adókockázat vizsgálat | Adótervezés havi követéssel |
Pénzügyi terv készítése | Korábbi időszak átvizsgálása, esetleges újrakönyvelése | Kontrolling folyamatok kidolgozása | Pénzügyi vezetői jelentések

Bérszámfejtési megoldások, a vállalkozások legfőbb értékének védelmében!Taxversum Könyvelő iroda bérszámfejtés

 

Az ember és az emberekben rejlő tudás, az egyik legértékesebb része egy vállalkozásnak. A Taxversum Könyvelő Iroda pontos, precíz bérszámfejtési szolgáltatásával, gyors ügyintézésével és átlátható vezetői jelentéseivel segíti partnereit.

 

A Taxversum Könyvelő Iroda bérszámfejtési szolgáltatásai

  • Normál és változó munkarend szerinti bérszámfejtés
  • Havi bérösszesítők elkészítése
  • Utalandó munkabérek listája
  • Betegállományok nyilvántartása, elszámolása
  • Havi adatszolgáltatások, járulék bevallások elkészítése
  • Munkáltatói igazolások kiadása
  • Munkavállalók szabadságának nyilvántartása
  • Utalandó adók listájának átadása ügyfeleink számára
  • Dolgozók be- és kijelentése
  • Cafeteria-nyilvántartás
  • Cafeteria rendszer és a hozzá kapcsolódó adóterv kidolgozásának támogatása
  • Év végi személyi jövedelemadó bevallások elkészítése

 

További értéknövelt bérszámfejtési megoldásaink (nagyvállalatok számára is)

Elektronikus adatátvételi lehetőség | Bérutalás feladása online banki rendszerek felé | Jelenléti ívet helyettesítő online webjelenlét szolgáltatás biztosítása | Online web szabadság engedélyezési rendszer

Adótanácsadás, adóoptimalizáló megoldásainkTaxversum  Könyvelő iroda adótanácsadás

 

Az egyre összetettebb, bonyolultabb és gyakran változó adózási rendszer, valamint a bővülő adminisztrációs kötelezettségek olyan kihívásokat jelentenek a gazdasági élet szereplői számára, amelyekre egy szakértő cég bevonása nélkül nem tudnának megfelelni.

 

Talán kevésbé ismert tény, hogy a magyar vállalkozások egy része azért megy tönkre, mert nem fordítanak kellő figyelmet a számviteli adminisztrációra, illetve a pénzügyi és adótervezésre. A magyar számviteli és adózási környezet olyan rizikófaktor, amelynek alapvető ismerete nélkül egy cég nem tud hosszú távon sikeresen működni.

 

A Taxversum Könyvelő Iroda segít Önnek feltárni a rejtett kockázatokat, megszervezni a számviteli rendszerét, optimalizálni az adóit és azonnali pénzügyi információkkal javítani a vállalkozása működését.

 

A Taxversum Könyvelő Iroda adótanácsadási szolgáltatásai

  • Éves adó és járulékterv készítése és monitorozása
  • Adóügyi felülvizsgálat (audit)
  • Vállalkozások adózási formájának felülvizsgálata, javaslatétellel
  • Beruházásokhoz köthető adóoptimalizálás
  • EU-s pályázatokhoz köthető, adó és pénzügyi elszámolási tanácsadás
  • Induló vállalkozások cég és adóforma kiválasztására irányuló tanácsadás

START konzultáció induló vállalkozások számáraTaxvesrum Könyvelő Iroda Start

 

Minden a kezdetekkor dől el. Már a vállalkozások indításakor nagyon fontos, hogy megfelelő támogatást kapjon a leendő cégtulajdonos. Talán közhelynek tűnik, hogy egy jó vállalkozás alapja egy megbízható ügyvéd és egy pontos, precíz, segítőkész könyvelő.

 

Az induló vállalkozásoknak komoly kihívást jelent a megálmodott vállalkozáshoz a megfelelő cég-, illetve adózási forma kiválasztása.

A Taxversum Könyvelő Iroda díjmentes cégalapító konzultációval segíti az új vállalkozásokat. A megbeszélésen az elképzelések felvázolása után konkrét segítséget adunk annak eldöntésére, hogy mi legyen a tervezett tevékenységhez illeszkedő cégforma és adózási mód.

 

A cégalapító konzultáció témái

  • A tervezett vállalkozáshoz illeszkedő cégformák rövid ismertetése és összehasonlítása és optimális kiválasztása
  • A lehetséges és optimális adózási formák ismertetése, összehasonlítása és kiválasztása
  • Alapítási költségek ismertetése,
  • Engedélyköteles tevékenységek azonosítása, feltételeinek ismertetése
  • A vállalkozás alapításhoz köthető teendő lista összeállítása
  • Bejelentési kötelezettségek ismertetése és ütemezése

 

Cégalapítást követően

  • bejelentések a hatóságok felé
  • Éves bevétel / nyereség / adóterv elkészítése
  • Pénzügyi  terv elkészítése
  • Döntéshozó támogató jelentések kialakítása

 

A díjmentes cégalapító START konzultáció időpontjáért keresse Szántódi Zoltánt

email: szantodi.zoltan@taxversum.com

mobil: +36 30 547 0727

Taxversum kihelyezett könyvelésHelyszíni könyvelés és bérszámfejtés

 

A Taxversum Könyvelő Iroda partnerei részére elérhetővé tette a kihelyezett számviteli szolgáltatásait.

 

Hogy, pontosan mit is jelent ez a gyakorlatban és kinek ajánljuk?

 

A kihelyezett könyvelőnk heti egy vagy több alkalommal megjelenik az Ön telephelyén és egy kihelyezett munkaállomáson elvégzi az előre egyeztetett könyvelési, bérszámfejtési szolgáltatásokat.

Ez a szolgáltatás megoldás lehet azon vállalkozások számára akik nagyobb bizonylatszámuk , vagy az adatbiztonság miatt nem szívesen tárolják számláikat még átmenetileg sem a külső helyszínen. Mindemellett magasabb információ és a helyszíni konzultáció igénye indokolttá teszi az emeltszíntű helyszíni szolgáltatást.

Tapasztalataink alapján a helyszíni könyvelés kiválóan ötvözi a külső és belső könyvelő előnyeit, és erőforrásigénye is rugalmasan tervezhető mind a megbízó, mind pedig könyvelőirodánk részéről.

 

A kihelyezett könyvelő-szolgáltatás előnyei

  • Könyvelő kollégánk előre megállapodott napokon az Önök telephelyén végzi a munkát, így a könyvelői feladatok jól tervezhetően ezekre a napokra koncentrálhatók.
  • Könyvelő kollégánk szabadsága, esetleges megbetegedése idején helyettesítéséről gondoskodunk, ezért a könyvelés nem áll meg.
  • A kihelyezett könyvelőt egy teljes könyvelőiroda szakmai csapata támogatja.
  • Könyvelőink képzéséről, engedélyeiről könyvelőirodánk gondoskodik
  • A kihelyezett könyvelőt megbízónkkal közösen választjuk ki, igazodva az igénykehez mind nyelvtudás, mind szakmai terület alapján. A számvitel területén szerzett tapasztalatunk garancia a megfelelő munkatárs megtalálására.
  • A könyvelői munkakör kialakításának költsége nem terheli ügyfeleinket. Kollégáink notebookkal dolgoznak, ezért csak egy íróasztalra és internetre van szükségünk, valamint a cég által is használt nyomtatóra. Igény szerint saját könyvviteli szoftverünket használjuk, ezért nem kell akár több százezer forintot beruháznia könyvelő program beszerzésére. Amennyiben az ügyél saját szoftveren szeretne könyveltetni, azt is meg tudjuk oldani.
  • Tekintettel arra, hogy az adatbázis a mi szerverünkön lesz tárolva, a könyvviteli adatok mentésének költségét és felelősségét is mi vállaljuk. Irodánkban és ügyfeleink irodájában bármikor hozzáférünk a könyvelés adataihoz, ezért, ha éppen olyan napon van szükség adatokra, amikor kihelyezett kollégánk nem a Megbízónál dolgozik, akkor is tudunk számviteli adatokat szolgáltatni.
  • A könyvviteli és munkaügyi szoftver jogszabálykövetése könyvelőirodánkat terheli
  • A bizonylatok helyben rendelkezésre állnak, ha a Megbízó bármely kollégájának szüksége van rá a könyvelői mappákban könnyen és azonnal megtalálja.
  • Az eseteges szezonalitást a könyvviteli munkában kezelni tudjuk, ezért átmenetileg növelhető vagy csökkenthető a helyszíni könyveléssel töltött idő.
  • Könyvelőirodaként felelősségbiztosítással rendelkezünk így az esetleg hibákért könyvelői biztosításunkkal helyt tudunk állni.
  • Ügyfelünk közvetlen kapcsolatot tud tartani kihelyezett könyvelőnkkel aki – megállapodás alapján – akár a pénzügyi folyamatokat is tudja tapasztalatával támogatni.
  • Munkaszerződésben könyvelőirodánk áll a kihelyezett könyvelővel, ezért a munkajogi kötelezettségek elsősorban nálunk merülnek fel.
  • Szükség esetén főkönyvelőnkhöz lehet fordulni szakmai kérdésekkel, így megalapozottabb és sokoldalúbb választ tudunk adni a könyvviteli kérdésekre.
  • Munkaügyi kérdésekben és munkaügyi papírok kezelésében kihelyezett könyvelőnk – bérszámfejtő kollégánk támogatásával – helyben tud segítséget nyújtani.
  • A könyvvizsgálat ideje racionalizálható, hiszen a könyvvizsgálónak nem kell a könyvelőirodába és a partnerhez is ellátogatnia.
  • Az elszámolás igazodik az elvégzett munkához, hiszen jellemzően kihelyezett könyvelőnk által ledogozott időszakhoz kötődik.

Taxversum könyvelő Iroda személyi adóbevallásA személyi jövedelemadó bevallás elkészítése

 

Az éves jövedelemadó bevallás elkészítése mostanában már nem is olyan egyszerű feladat. Ne töltsön napokat a bevallás összeállításával, vagy az utána következő adóhatósági javítással és ellenőrzéssel.

 

A Taxversum Könyvelő Iroda vállalja a magánszemélyek személyi jövedelemadó bevallásának elkészítését.  Igyekszünk levenni az Ön válláról az adóbevallás bonyolult és gyötrelmes feladatát. Biztosítjuk Önt arról, hogy a kapott adatok alapján, nagy pontossággal, szakszerűen és időben elkészül a beküldhető SZJA bevallása. Így hamarabb juthat a visszaigényelhető összeghez, illetve elkerülheti a késedelemből eredő  felesleges bírságokat.

 

Ha nehézséget jelent jövedelemadó bevallásának elkészítése, forduljon hozzánk bizalommal!

 

A következő területeken lehetünk a segítségére:

  • jövedelmek, elszámolható költségek feltérképezése
  • kapott igazolások átnézése
  • kedvezmények kezelése: családi adókedvezmény, személyi adókedvezmény
  • bonyolultabb jövedelmek kezelése: ingatlan értékesítés, ingatlan bérbeadás, tőzsdei jövedelem, értékpapír-jövedelem
  • külföldi jövedelem bevallása
  • SZJA nyomtatvány kitöltése

 

Mindezt természetesen az Ön legnagyobb kényelme érdekében online kommunikáció keretén belül is biztosítjuk, hogy csak az aláíráskor kelljen személyesen befáradnia hozzánk.

 

Bevallás elkészítése

Business plan with pencils isolated on whiteÜzletfejlesztési tanácsadás

 

Az üzletfejlesztési feladatok legtöbbször egyszerre igénylik a párhuzamos termék- vagy szolgáltatásfejlesztést, szervezetfejlesztést, folyamatok kialakítását, jogi és tárgyi feltételek biztosítását, projektvezetést és átfogó monitorozást.

 

Cég átvilágítás – Számviteli kontrolling és üzleti folyamatok

 

Legyen szó akár belső ellenőrzésről, akár befektetési céllal végzett, illetve akvizíciós átvilágításról, szívesen állunk az Ön rendelkezésére különböző átvilágítási szolgáltatásunkkal.

 

 A átvilágítás keretén belül megvizsgáljuk az adott vállalkozás működési folyamatait, majd a vizsgálat befejeztével írásos jelentésben foglaljuk össze a tapasztalt eredményeket, változtatási javaslatainkat. Az átvilágítás a teljesség igénye nélkül a következő területekre terjedhet ki:

 

  • Gazdaságossági számítások tényadatok alapján
  • Terv és tényadatok összehasonlítása, elemzése
  • Jövedelmezőségi mutatók elemzése
  • Költségmegtakarítási lehetőségek feltárása
  • Gazdálkodás felülvizsgálata a különböző adótörvények tükrében
  • Munkaerőköltség vizsgálata és optimalizálása

 

Vállalkozások számviteli rendszerének fejlesztése

  • A cég pénzügyi, számviteli folyamatainak hatékonyság vizsgálata,
  • Belső szabályzatok,  számviteli politika és egyéb pénzügyi szabályzatok felülvizsgálata, aktualizálása,
  • Kontrolling, vezetői jelentések kialakítása
  • Eszközök nyilvántartási rendszerének felülvizsgálata, használt értékcsökkenési módszerek felülvizsgálata
  • Árfolyamhasználat módszerek felülvizsgálata, árfolyamkockázatok beazonosítása;
  • Projekt munkaszámrendszer kialakítása,
  • Kapcsolt vállalkozással folytatott tranzakciók felülvizsgálata,
  • Adóbevallások ellenőrzése , rejtett adókockázat feltárása,
  • Munkaügyi adminisztráció vizsgálata;
  • Speciális adónemek és fizetési kötelezettségek vizsgálata

 

Üzleti pénzügyi tervezés

  • Finanszírozási stratégiák, pénzügyi konstrukciók kidolgozása
  • Havi, negyedéves, éves, több évre kiterjedő pénzügyi tervek elkészítése, cash-flow tervezés
  • Pénzügyi modellezés, meglévő pénzügyi modellek felülvizsgálata
  • Üzleti terv készítése
  • Kontrolling rendszer tervezése, kiépítése, vagy a meglevő felülvizsgálata

Számviteli szabályzatok felülvizsgálata, elkészítéseTaxversum számviteli szabályzatok

 

A Taxversum Könyvelő Iroda vállalja számviteli szabályzatok felülvizsgálatát, illetve hiány esetén az elkészítését.

 

Talán kevésbé ismert tény, hogy a cégalakulást követő 90 napon belül, a vállalkozás vezetője köteles elkészíteni a vállalkozás szabályzatait és iratmintáit.

Az adóhatóságnak ellenőrzéskor ezeket kell elsőként bemutatni, akkor már nehézkes utólag pótolni, és összhangba hozni az addigi eseményekkel.

 

Egy újonnan alakult vállalkozás beindítása nagyon sok időt és energiát igényel, így érthető, hogy ezen törvényi kötelezettségre nem jut elegendő figyelem. Habár a szabályzatok kidolgozása klasszikusan ügyvezetői feladat, irodánk vállalja, hogy ezen a területen is rendelkezésére áll a partnereinek. Szakembereink nagy tapasztalattal rendelkeznek a különböző vállalkozástípusok szabályzatainak elkészítésében.

 

Az alábbi szabályzatok elkészítésében számíthat ránk, amelyekkel a vállalkozásának tevékenységétől függően kötelezően rendelkeznie kell:

  • Számviteli politika
  • Értékelési szabályzat
  • Számlarend
  • Pénzkezelési szabályzat
  • Leltárkészítési szabályzat
  • Selejtezési szabályzat

Egyéb szabályzatok:

  • Szervezeti és működési szabályzat
  • Iratkezelési szabályzat
  • Önköltség-számítási szabályzat
  • Személygépkocsi-használati szabályzat
  • Belföldi kiküldetési szabályzat

Kérje ajánlatunkat vállalkozásának szabályzat- és iratminta gyűjteményére, és előzze meg a váratlan ellenőrzés kellemetlenségeit!

Pályázatkészítés – projektmenedzsment szolgáltatásTaxversum Könyvelő Iroda pályázat írás

 

(A Taxversum Könyvelő Iroda együttműködő partnerén keresztül biztosítja a Pályázati szolgáltatást.)

 

A Taxversum Könyvelő Iroda partnerei számára tisztán sikerdíjas konstrukcióban az EU Pályázati és Fejlesztési Iroda szolgáltatja a pályázatírói szolgáltatást.

A szolgáltatás keretében a hazai, Európai Uniós és Brüsszeli források igénybevételéhez elkészíti a teljes körű dokumentációt, akár a vállalaton belüli projektmenedzsment csoport felállítása mellett is.

Segít lehívni a már megnyert forrásokat, felügyeli a projekthez kapcsolódó adminisztrációt úgy, hogy az teljes mértékben megfeleljen a finanszírozó követelményeinek, illetve részt vesz a források lehívásához kapcsolódó ellenőrzések előkészítésében, illetve lebonyolításában. Végigkíséri a projektet egészen az utolsó kötelező jelentés elkészítéséig.

 

Pályázatírói szolgáltatások

Pályázatfigyelés (díjmentes)

Folyamatosan tartjuk a kapcsolatot a pályázatokat kiíró nemzetközi, európai uniós, költségvetési és regionális szervekkel. Munkatársaink több száz forrásból kutatják partnereink tevékenységi körének, profiljának és jövőbeni elképzeléseinek megfelelő aktuális hazai, illetve Európai Unió által társfinanszírozott pályázati lehetőségeket (vissza nem térítendő támogatások, visszatérítendő támogatások, kedvezményes hitellehetőségek, stb.), annak érdekében, hogy Ön a legnagyobb eséllyel megtalálja a projektjéhez illeszkedő pályázati lehetőséget.

A pályázatok megjelenéséről e-mailben értesítjük Önt a pályázati lehetőségekről! Iratkozzon fel most hírlevelünkre, hogy azonnal elküldhessük Önnek az aktuális és a megjelenésre váró pályázati lehetőségeket.

 

Szakmai konzultáció, pályázati tanácsadás (díjmentes)

A sikeres együttműködés érdekében szakértőink személyes konzultáció keretében egyeztetnek Önnel projektötletéről, fejlesztési elképzeléseiről. A konzultáció kiemelten fontos azon partnereink számára, akik még nem pályáztak, hiszen a támogatások sikeres felhasználásához elengedhetetlen a megfelelő projektmenedzsment biztosítása. A szakmai konzultáció a projekt fázisától függően alkalmat nyújt arra, hogy projektgenerálás keretében elképzeléseit átbeszéljük, projekttervét meghatározzuk.

 

Pályázat tanácsadás szolgáltatás részletezése

  • Projektgenerálás
  • Pályázati portfolió összeállítása
  • Előminősítés

 

Pályázatok kidolgozása

Az adatlapokat, csatolandó mellékleteket a szigorú tartalmi és formai előírásoknak megfelelően dolgozzuk ki. Szükség esetén külső szakértőink segítségével az Ön igényei szerint, akár megvalósíthatósági tanulmányok, műszaki és hatástanulmányok kidolgozását is vállaljuk. A projekt adatlapot és kötelezően csatolandó mellékleteit, a pályázati felhívás és útmutató irányadása szerint, valamint a Közreműködő Szervezettel történt folyamatos egyeztetést követően nyújtjuk be.

 

Pályázat kidolgozás részletezése

  • Pályázati dokumentáció kidolgozása
  • Megvalósíthatósági, vagy egyéb szakmai tanulmány kidolgozása
  • Esetleges hiánypótlás esetén hiánypótló dokumentáció elkészítése
  • Benyújtott pályázatok nyomon követése

 

Pályázatok utógondozása

A pályázatban megfogalmazott fejlesztések kivitelezése, a megvalósult projekt lebonyolítása komplex munkát kíván a nyertes pályázóktól, ezért miután pályázatát támogatásra ítélték, az EU Pályázati Iroda átfogó projektmenedzsment szolgáltatást nyújt Önnek.

 

Pályázatok utógondozása részletezése

  • Támogatási Szerződés megkötésének támogatása
  • Projekt előrehaladási és indikátor jelentések elkészítése
  • Pénzügyi elszámolás dokumentációjának összeállítása és esetleges
  • hiánypótlások kezelése
  • Éves monitoring jelentések elkészítése
  • Szerződésmódosítások elkészítése
  • Helyszíni ellenőrzések szakmai előkészítése

Cégalapítás – Jogi szolgáltatásokTaxversum cégalapítás

 

A Taxversum Könyvelő Iroda együttműködő partnerein keresztül biztosítja a cégalapítási és egyéb jogi szolgáltatásait.

 

Több kipróbált ügyvédi irodával is szorosan együttműködünk. Igény esetén jó szívvel ajánljuk partnereinket.

 

Elérhető szolgáltatások

  • Cégalapítás előtti tanácsadás a tervezett cégformára
  • Cégalapítás elektronikus ügyintézéssel
  • Társasági szerződések módosítása
  • Megszűnéssel kapcsolatos dokumentumok elkészítése
  • Vállalati általános szerződések átvizsgálása, módosítási javaslata
  • Speciális szerződések tervezése, megalkotása
  • Ügyvédi tanácsadás

Könyvvizsgálói szolgáltatásTaxversum Könyvelő Iroda könyvvizsgálat

 

A Taxversum Könyvelő Iroda együttműködő partnerein keresztül biztosítja a könyvvizsgálói szolgáltatást.

 

Könyvvizsgálói szolgáltatások

  • A jogszabály alapján arra kötelezett vállalkozások éves, éves beszámolójának auditálása
  • A vállalkozás saját döntése, igénye esetén éves beszámoló auditálása
  • Átalakulással kapcsolatos könyvvizsgálati teendők
  • Adózási forma váltás esetén kötelező könyvvizsgálat
  • Apport értékelés

Szeretnénk hosszútávon,
igazi bizalmi partnerei lenni Önnek!

Budapesti és veresegyházi könyvelőirodáinkban a számviteli és adózási feladatok ellátásán túl pályázti és üzletviteli tanácsadással is segítjük ügyfeleinket, hogy tevékenységük során megalapozott, jó üzleti döntéseket tudjanak hozni.